معرفی گوشی LG G4 Beat

سه شنبه 24 شهريور 1394
22:38
mead

بنظر می رسد که ال جی این بار قصد دارد ضربه نهایی گوشی های سری g خود را با گوشی جدیدش به نام LG G4 Beat بر سایر گوشی ها فرود آورد! LG G4 Beat یک گوشی اندرویدی عالی است که می توانید با شکل و...

بنظر می رسد که ال جی این بار قصد دارد ضربه نهایی گوشی های سری g خود را با گوشی جدیدش به نام LG G4 Beat بر سایر گوشی ها فرود آورد! LG G4 Beat یک گوشی اندرویدی عالی است که می توانید با شکل و شمایل زیبایش برای مدتی زندگی دیجیتالی و همراه خوبی سپری کنید. ال جی این گوشی هوشمند جدیدش را تحت جدیدترین ورژن اندروید یعنی Android 5.1 قرار است روانه بازار کنداین روزها که کمی گوشی های بزرگ، برای کاربران خوشایند به نظر نمی رسد، ال جی گوشس جدیدش را در سایز بزرگ یعنی به ابعاد ۱۴۲٫۷ × ۷۲٫۶ × ۹٫۸۵ میلی متر معرفی کرده است و باید نسبت به استقبال ها کمی تردید داشت! در عین بزرگ بودن ابعاد این گوشی وزن ۱۳۹ گرمی آن واقعا یک رویداد مثبت تلقی می شود. بعد از ابعاد مهم ترین بخش، گزینه ی نمایشگر است که بیشتر نگاه ها به دنبال آن است. این گوشی دارای یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی است، که با رزولوشن عالی یک تراکم پیکسلی عالی ارائه می دهد که این موجب می شود وضوح و دقت رنگ و تصاویر بسیار عالی به نظر برسد. تراکم مورد نظر ۴۲۴ پیکسل در اینج است.

ال جی هنوز هم در تولید گوشی های هوشمند خود از تکنولوژی IPS LCD برای نمایشگر بهره می برد که ویژگی های خاص خود را دارد. متخصصان خاصیت این تکنولوژی و نمایشگر را چنین بیان می کنند : این ویژگی نمایش رنگ ها را بصورت واقعی تر نمایش میدهد و باعث میشود که از زاویه های گوناگون بهتر دید داشته باشیم و رنگ ها طبیعی تر و واقعی تر باشند و تصویر خراب نشود.

همچون گوشی های جدید دو سال اخیر این نمایشگر این گوشی دارای خاصیت مالتی تاچ بوده، که اغلب از ده اثر پشتبانی می کنند. همچنین دارای سنسورهای مجاورتی و نوری می باشد که موجب تنظیم نور به طور اتومات و بهره مندی از نرم افزارهای خاص می شود.

برای ویژگی دوربین، ال جی سعی داشته امکان ثبت یک عکس با کیفیت متوسط به بالا را برای کاربران فراهم کند از این رو از یک دوربین با سنسور ۸ مگاپیکسلی برای دوربین عقب استفاده کرده است که با فلش دوگانه ال ای دی، تصاویر شما را ثبت می کند اما برای علاقمندان به سلفی، و تماس های تصویری، خبر خوبی داریم چرا که دروبین سلفی گیر این گوشی ۵ مگاپیکسلی است.

در قسمت سخت افزاری و پردازنده، این گوشی دارای یک پردازنده ی ۸ هسته ای Qualcomm Snapdragon 615 8939 است که با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز، به پردازش داده های شما می پردازد. این پردازنده در کنار یک حافظه رم ۱٫۵ گیگابایتی، و پردازنده ی گرافیکی Adreno 405 سعی دارد بهترین سرویس را ارائه دهد اما حافظه داخلی ۸ گیکابایتی این گوشی احساس خوبی به کاربر نمی دهد چرا که کاربر نمی تواند از توسعه دهنده های حافظه ای برای ارتقای حافظه استفاده کند. بنابراین با خرید این گوشی محدودیت حافظه برایتان بوجود خواهد آمد.

ظرفیت باتری ۲۳۰۰ میلی امپر در ساعت است که به نظر می رسد، در طول عمر باتری هم مشکلاتی به وجود آید چرا که یک نمایشگر با رزولوشن بالا و یک پردازنده ی ۸ هسته ای، با یک باتری با این ظرفیت، سرویس دهی چندان خوبی نخواهند داشت.علاقمندان به اشتراک های بلوتوثی می توانند از بلوتوث ۴٫۱ در این گوشی بهره مند باشند اما سرویس وای فای LG G4 Beat به صورت ۸۰۲٫۱۱ b, g, n در نظر گرفته شده است. در کنار این ویژگی ها جالب است که LG G4 Beat از کابل usb 2 و microUSB پشتیبانی می کند. این گوشی که مدتی است معرفی شده است هنوز برای فروش در بازارها قرار نگرفته است. افرادی که به دوربین حساسیت بالا دارند، می توانند نسخه ی متفاوت ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی را با کمی تفاوت قیمت خریداری کنند.از جمله رقبای حاضر این گوشی می توان به بهترین گوشی های روز دنیا اشاره کرد که مهم ترین آن ها را در زیر مشاهده می کنید:



Untitled



موضوعات: ,,
[ بازدید : 365 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Korean news است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]