بیوگرافی کیم هیونا

دوشنبه 18 مرداد 1395
17:14
mead




کیم هیونا (به کره‌ای: 김현아) (به چینی: 金泫我/金泫雅)[۱] که بیش‌تر با نام هیون‌آ (به انگلیسی: HyunA) شناخته می‌شود یک خواننده، مدل، مجری، طراح و ترانه‌سرا اهل کشور کرهٔ جنوبی است.

کیم هیون-آ (کــــــره ای:김현아; انگلیش : Kim Hyuna-A 3) متولد 6 ژوئن ، خواننده، ترانه سرا، رقاص، خواننده رپ، طـــــــــــــــراح، مدل، عضو گــروه 4Minute ، عضو زیرگــروه 4Minute و Beast یعنی گــروه Trouble Makar می باشد.در سال 2010 حرفه ی انفرادی خودش رو اغاز كرد. او یكی از اعضای سابق گــروه Wonder Girls بود كه در سال 2007 از گــروه جدا شد!

مشهوریت انفرادی او پس از همكاری با Psy با اهنگ معروف Ganam Style و oppa just my style افزایش یافت.

زندگی خصوصی :

هیونا در ۶ ژوئن ۱۹۹۲ در سئول متولد شده‌است. بعدها پدر و مادر او از هم جدا شده‌اند.مادر او نیز یک طراح مد است. همچنین او دو خواهر کوچک‌تر دارد. هیونا در مدرسهٔ هنر و موسیقی کره تحصیل کرده و اکنون در دانشگاه کیونگ‌هی در رشتهٔ هنر تحصیل می‌کند.

او با حضور در مدرسه و کــــــره عالی موسیقی و هنر Choongam و در حال حاضر حضور در دانشگاه Konkuk در رشته فرهنگ هنر، می باشد . هیونا یک خال کوبی بر روی شانه چپ خود دارد که می گوید، "مادر من قلبی است كه مرا زنده نگه میدارد.

زندگی حرفه ‌ای :

او ابتدا به عنوان رهبر گروه واندر گرلز در سال ۲۰۰۶ به شهرت دست یافت اما یک سال بعد این گروه را به خاطر برخی مشکلات ترک کرد. او سپس وارد گروه دخترانه «۴مینیت» شد و تاکنون به همراه دیگر اعضای این گروه یک آلبوم کامل کره‌ای، سه آلبوم کره‌ای کوتاه، یک آلبوم ژاپنی کامل، شش تک‌آهنگ ژاپنی و چندین تک‌آهنگ کره‌ای را منتشر کرده است که موفق‌ترین آهنگ این گروه با نام «هات ایشو» (به انگلیسی: Hot Issue) بیش از ۴ میلیون نسخه فروش داشت.

او همچنین به همراه جانگ هیون سونگ از سال ۲۰۱۱ در گروه دونوازی ترابل میکر (به انگلیسی: Trouble Maker) فعالیت می‌کند و تاکنون در این گروه دو آلبوم ترابل میکر و کمیستری (به انگلیسی: Chemistry) را منتشر کرده‌است.

هیونا دو آلبوم بابل پاپ (به انگلیسی: Bubble Pop!) و ملتینگ (به انگلیسی:Melting) را نیز شخصاً منتشر کرده که با موفقیت‌هایی همراه بوده‌اند.

هیونا در گانگنام استایل، پربازدیدترین نماهنگ یوتیوب، در کنار سای به ایفای نقش پرداخت و مدتی بعد نیز از روی این نماهنگ، نماهنگ اوپا ایز جاست مای استایل (به انگلیسی: Oppa Is Just My Style) را با همراهی سای اجرا و منتشر کرد.

فرصت های شغلی:

هیونا در سال 2007 كار خودش رو در گــروه واندر گیلرز كه توسطـــــــــــــــ كمپانی Jypتاسیس شده بود با اهنگ Irony شروع به كار كرد!!

!هیونا در حالی گــروه Wonder Girls رو ترك كرد كه در بر نامه های MTV Wonder Girls (season 1) & MTV Wonder Girls (season 2). From May 12, 2007 she was a co-host together with Wonder Girls' Sohee & Brian Joo at Show! Music Core ، شر كت داشت !(در یك بخش توضیحی در این مورد میدیم)

در سال 2008 پس از اینكه كاملا بهبود یافت به كمپانی Cube راه پیدا كرد و به عنوان یكی از اعضای گــروه 4Minute شروع به كار كرد !كمپانی كیوب اعلام كرد كه این گــروه دختر در سال 2009 با اهنگ hot issue اولین مینی البومشون رو بیرون میدن!!

2010 اولین فعالیت انفرادی و چالش ها :

در تاریخ 4 ژانویه 2010، هیونا با اهنگ "Change" که در نمودار های موسیقی به شماره 1 رسیده بود و به یك واژه پر جستجو در موتور های جتسجوگر شده بود شروع به كار كرد. هیونا تبلیغات برای "Change" شروع به کار کرد. آهنگ در Gaon 2010نمودار سالانه دیجیتال با 2،469،354 نسخه رسیده به فروش معرفی شد.

در 14 ژانویه، 2010، "Change ویدیو +19 اعلام شد به دلیل رقص تحریک آمیز بود، با استناد به آن به افراد زیر سن قانونی نامناسب باشد. كمپانی كیوب اعلام كرد كه میتوان ویدیو را ویرایش كرد .با این حال، پخش SBS، اعلام کرد که این موزیک ویدئو را برای مخاطـــــــــــــــبان 15 محدود خواهد بود به و MBC اعلام کرد که هنوز برای همه مخاطـــــــــــــــبان قابل مشاهده خواهد بود. "Change" تبلیغات در مارس 2010 به پایان رسید.

در تاریخ فوریه 10، هیونا، تک دیجیتال، ""Love Parade""، به همراه یكی از اعضایT-MAX پارک یون هوا منتشر كرد.

در تاریخ 16 آوریل هیونا یکی دیگر از تک آهنگ های دیجیتال، "یاغی وحشی" منتشر كرد، شامل Nassun و تولید شده توسطـــــــــــــــ E-Tribe .در 14 اکتبر 2010 هیون نقش cameo در تریلر فیلم نیمه شب FM همراه با عضو گــروه جی هیون ایفا کرد.او همچنین اهنگ دونفری همراه G.NA به نام "say you love me " منتشر كرد.این شعر دارای رپ بود و به یک موضوع داغ در سایت های پورتال کــــــره تبدیل شد.

2011: Bubble Pop! و Trouble Maker

در سال 2011 كمپانی Cube Entertainment اعلام كرد كه هیونا با اولین مینی البومش در در ماه مه بر میگرده!او اظـــهار داشت که، "این ترانه دوم هیوناست . هر چند این زمان، طـــــــــــــــرفداران باید یک تغییر رادیکال در مفههوم اهنگ انتظـــار داشته باشن.هیونا در این مینی البوم سولوی خودش اهنگی به عنوان "Let It Go" با هنكاHeo Young Saeng'گــروه ss501 در 12 مه منتشر كرد.همچنین در این سال هیونا در برنامه ی “Dancing With The Stars” شركت كرد.

هیونا پس از چندین تیزر اولین مینی البوم خود را به عنوان Bubble Pop منتشر كرد.این مینی البوم شاما 5 تراك بود كه اهنگ اصلی bubble pop بود.

تیزر MV برای "Bubble Pop" در تاریخ 30 ژوئن 2011 منتشر شد و این موزیک ویدئو در تاریخ 5 ژوئیه منتشر شد.در این موزیك ویدیو لی جون از Mablq حضور داشت. در ماه اوت، ارتباطـــــــــــــــات استاندارد کمیسیون بخشی از صدا و سیمای تلویزیون كره پخش ویدئو در كانال هارو را برای محتوایی كه داشت ممنوع كرد.

در 28 سپتامبر، 2011 هیونا-در چارت بیلبورد به شماره ی 21 رسید و به داغترین ستاره کمتر از سن قانونی رسید.این ویدیو 24 ساعت بعد انتشار مرز 1 میلیون رو به راحتی رد كرد

در تاریخ 24 نوامبر ، 2011 كمپانی اعلام كرد كه زیر گــروه Beast , 4minute شامل هیونا و هیونسنگ تشكلیل میشه به عنوان Trouble Maker .

اولین مینی البوم ، Trouble Maker، شامل آهنگ رقص و همچنین تصنیف عاطـــــــــــــــفی، آهنگ انفرادی هیونا، و ترانه سولو برای Hyunseung. بود.

این واحد شروع به عکس تیزر خود را در تاریخ 25 نوامبر خود را از طـــــــــــــــریق کانال رسمی یو.ت.یوب "troublemakerofficial"، و آلبوم خود را در تاریخ 1 دسامبر منتشر گرد.

همچنین ویدیو "Bubble Pop" هیونا در مجله اسپین امریكا به عنوان بهترین ترانه ی سال 2011 و اهنگ مورد علاقه ی این مجله شناخته شد.

2011 :ICE CREAM

در 12 فبریه هیونا و G.na در فصل دوم بر نامه "The Birth of a Family" شركت داشتند.

تولد یک خانواده "animal communion variety" برنامه ای که در آن ایدول ها حیوانات خانگی ولگرد رو قبول میكنند برای یك دوره ی معین از اونا حمایت و نگه داری میكنند.همینطـــــــــــــــور هیونا و G.na به مدت دو ماه از این حیوانات مراقبت كردند.قسمت اول با دو خواننده در تاریخ 3 مارس پخش شد.در 14 ماری 2012 هیونا برند تجاری مد خودشو به عنوان Hyuna x SPICYCOLOR راه اندازی كرد.

Hyuna X SPICYCOLOR "مفهوم" یکپارچه سازی مد(شیك) و جذاب را دارد.پس از راه اندازی این برند هیونا پس از یك مدت درگیری مدل های زیبایی طـــــــــــــــراحی كرد.

هیونا اظـــهار داشت: "اگر چه به عنوان یک هنرمند باید که بسیاری از مفاهیم جذاب برای این نام تجاری استفاده كنم اما این برند در اواخر ماه مارس تاسیس میشه، كار من بسیار سحته باید مدل هایی طـــــــــــــــراحی كنم كه علاوه بر جذاب بودن شیك و مد باشن.برای این فصل بهار شما میتونید ازاین برند استفاده كنید.

پس از اون هیونا به عنوان رقصنده اصلی ویدیو Ganam Style خواننده psy انتخواب شد.پس از اون ورژن جداگانه برای این اهنگ به عنوان oppa just my style منتشر شد.كه پس از اون مشهوریت هیونا دو برابر شد و بسیار مورد توجه جهان قرار گرفت.

هیونا دومین مینی آلبوم خود را با عنوانMelting در 21 اکتبر 2012 با عنوان آهنگ "Ice cream" منتشر كرد.این مینی البوم به عنوان اولین همكاری با brave Brothersساخته شد.پس از 4 روز بیرون اومدن ویدیو، این ویدیو بیش از ده میلیون بازدید رسید و ركورد سریعترین سرعت بازدید در چنل یو..ت.ب رو زد.این موفقیت خیلی مورد توجه قرار گرفت چرا كه حتی ویدیو معروف ganam Style در زمان 15 روز توانست این بازدید را بدست اورد.هیونا همچنین در نوشتن و اهنگسازی سه تراك very hot وTo My bo.yfrie.nd كمك كرد.در ماه اكتبر اهنگ Very hot توسطـــــــــــــــ شبكه های تلویزیونی KBS و MBC ممنوع شد. دلیل اعتراض و ممنوعیت استفاده از نام تجاریKakaoTalk بود.

در تاریخ 14 نوامبر هیونا ، حارا ، هیورین در تبلیغ سوجو عكس برداری كردند.

هیونا در 28 دسامبر 2012 اهنگ "Don't Hurt" رو همراه با Eru منتشر كرد.


موضوعات: هیونا,بیوگرافی ,
[ بازدید : 1282 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

N1400/11/27 ساعت 12:40
Th1399/12/2 ساعت 0:30
کسی چنل اصلی و بروز هیونا روداره؟
Trhn
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Korean news است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]