در برنامه ی دیروز منو دنبال کن درباره ی ایدل هایی صحبت شد که رژیم های خیلی خیلی !!!سخت گرفتن

جمعه 1 ارديبهشت 1396
22:06
mead

در برنامه ی دیروز منو دنبال کن درباره ی ایدل هایی صحبت شد که برای بعضی سریال ها یا کنسرت هاشون مجبور به گرفتن رژیم های سخت شدند که IU,Aille,پارک شین هه و سوزی در صدر قرار گرفتند.

این 4 ایدل از رژیمی خاص در مدت یک ماه برای کم کردن وزنی حدود 9 کیلو استفاده کردند که جزییات رژیم به این صورت بوده است :

صبحانه⬅️ 1 خیار و 1 لیوان شیر بدون چربی

ناهار⬅️نیمه کاسه برنج و 2 برگ کلم

عصرانه⬅️1 سیب و 2 سیب زمینی شیرین

شام⬅️1 خیار و 2 برگ کلم

این رژیم از نظر متخصصان تغذیه ی موجود در برنامه درصورت استفاده ی یک ساله شخص رو دچار بیماری های شدید کم خونی و سوءهاضمه میکرد و استفاده اش رو برای افراد عادی پیشنهاد نمیکردن.

➖➖➖➖

پارک شین هه بازیگر سریالهای(پزشکان/تو زیبایی) و IU بازیگر سریالهای(لی سونگ شین بهترینه/قلب سرخ گوریو) و سوزی بازیگر(عشق بی پروا/دریم های) و Ailee خواننده هستند.



[ بازدید : 831 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی و تاریخچه گیر سر سنتی کره به نام binyeo

سه شنبه 9 شهريور 1395
20:35
mead


تاریخچه ‌و توضیح کوتاه

👇🏼👇🏼👇🏼

binyeo

نام گیر سر های سنتی کره ای است. این گیر سر ها متناسب با موقعیت بانوان ساخته می شد. نشان گیر سر ملکه اژدهای طلایی و نشان دیگر همسران شاه سیمرغ طلایی بود.

بانوان بلند مرتبه نشانی از قورباغه طلایی ،بانوان رتبه دوم قصر نشان نقره ای و آخرین رتبه قصر از چوبی آن استفاده می کردند. ندیمه های ارشد کاخ دارای گیر های یشمی بودند. اما خارج از فضای کاخ بانوان اشراف و بلند مرتبه، گیر هایی از جنس طلا و نقره با جواهراتی که آن ها را مزین کرده بودند، استفاده می کردند. زنان فقیر و سطح پایین جامعه از گیر هایی از جنس آهن و چوب باشمایل ساده تری استفاده می کردند.

🔸🔸🔸🔸

گل سر هایی بر روی فرق سر قرار می گرفت، از جنس سنگ ها و فلزات متعددی ساخته می شدند و بر روی دسته ای از موی طبیعی (البته در گذشته) که انتهای آن بافته شده و یا دسته هایی از جنس نخ ابریشم ظریف ،سوار می شدند. طرح بیشتر این گل سر ها : سیمرغ ،اژدها و گل بود.



موضوعات: کره ای ,
[ بازدید : 430 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گاچه یا کلاه گیس کره ای🤔

سه شنبه 9 شهريور 1395
20:31
mead


🤔گاچه یا کلاه گیس کره ای🤔

گاچه یا کاچه (가체)

کلاه گیس بزرگی است که زنان کره ای بر سر می گذارند.

(هممون تو سریال های مختلف که ماله زمان قدیم بوده دیدیم

در کره زنانی که از طبقات بالای اجتماعی بودند و همینطور گیسِنگ ها از کاچه استفاده می کردند.

کره ای ها همانند هم عصران غربی خود کلاه گیس های بزرگتر و سنگین تر را هنری تر می دانستند. البته به خاطر گران قیمت بودن آن بعضی از خانواده هایی که جزو قشر پایین جامعه محسوب می شدند برای تهیه یک گاچه ی جدید برای عروس خود ۶ تا ۷ سال وقت می گذاشتند.

هرچند، گاچه در سلسله های دیگر کره نظیر گوریو، گوگوریو، بکجه، شیلا، بالهه، گایا و چوسان قدیم رونق گرفت.

این کلاه گیس ها را با ابریشم، طلا، جواهرات، نقره، مرجان، یشم و بسیاری چیزهای دیگر تزیین می کردند.

به خاطر علاقه دیوانه وار زنان کره ای به گاچه و همینطور مرگ یک عروس ۱۳ ساله (که گاچه موجب مرگش شده بود)😧

شاه جئونگجو یا همان یی سان (بیست و دومین شاه سلسله چوسان ) به موجب یک حکم سلطنتی استفاده از گاچه را، به خاطر مغایرت با ارزشهای کنفسیوسی مبنی بر خویشتن داری، ممنوع اعلام کرد.☹️

در قرن ۱۹ زنان یانگبان که از طبقه اشراف بودند شروع به استفاده از جوکدوری (jokduri) کردند. جوکدوری کلاه کوچکی بود که جایگزین گاچه شد. هر چند گاچه همچنان در بین گیسنگ ها محبوب بود. یک گاچه معمولاً چیزی بین ۳ تا ۴ کیلو وزن دارد



موضوعات: کره ای ,
[ بازدید : 417 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تعطیلات سیاسی و ملی کشور کره جنوبی

پنجشنبه 4 شهريور 1395
14:53
mead


- روز استقلال (15 آگوست)

- روز تحویل سال نو (1 ژانویه)

- روز اعلام موجودیت جمهوری کره ( 17 جولای)

- روز یاد بود ( 6 ژوئن)

- جشنواره نیمه پاییز (15 ماه هشتم کره)

- روز کودک ( 5می)

- روز قانون اساسی (17 ژوئیه )

- روز ارتش (1 اکتبر)

- روز کریسمس ( 25 دسامبر)

عقاید کره به جادو :

(هممون دیدیم در سریال ها و فیلم های کره ای همه دست به دامن طلسم و این چیزا هستند دلیلش و ریشه اش رو بدونید👇🏻👇🏻)

شَمَن‌باوری یا شمنیسم (به انگلیسی: Shamanism) نام یک رشته باورهای سنتی در برخی اقوام بدوی است . که از دوران پیش از تاریخ در سراسر جهان وجود داشته است.

شمن‌باوران معتقدند که به‌وسیلهٔ تماس با ارواح می‌توان بیماری و رنج افراد را تشخیص داد و درمان کرد و یا در افراد ایجاد بیماری و رنج نمود. از این دیدگاه شمن‌باوری مانند آیین زار یکی از روش‌های جادوپزشکی است . توان پیشگویی آینده نیز یکی دیگر از باورها در شمن‌گرایان است.

بزرگان دینی که سنت‌های شمن‌باورانه را می‌شناسند و اجرا می‌کنند شمن نامیده می‌شوند. شمن‌ها مدعی هستند که می‌توانند با روح

به جهان‌های دیگری سفر کرده و با دیگر ارواح تماس بگیرند. آن‌ها معتقدند که با این کار قادرند میان جهان مادی و جهان روحانی توازن برقرار کنند.

شمن شدن معمولاً از طریق ادعای برگزیدگی از طریق شنیدن ندای غیبی ارواح، برخورد آذرخش به ایشان در کودکی و بیهوش شدن و یا دائم در خلسه فرورفتن صورت می‌گیرد.



موضوعات: کره ای ,
[ بازدید : 388 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ملکه زیبایی 2015 کره جنوبی

دوشنبه 1 شهريور 1395
1:11
mead

ملکه زیبایی 2015 کره جنوبی

رقابت های انتخاب ملکه زیبایی کشور کره جنوبی برگزار شد .

و یک دختر 24 ساله توانست مقام اول را کسب کند.



موضوعات: کره ای ,
[ بازدید : 422 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

سرمایه گذار سریال «شهرزاد» با اشاره به پروژه مشترکی که قرار است ایران با کره آن را بسازد، اعلام کرد

شنبه 30 مرداد 1395
23:00
mead


محمدهادی رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دومین جلسه ای که در چند وقت اخیر با یک تیم کره ای برای ساخت سریالی مشترک برگزار کرده است، گفت: ما در راستای این جلسه با شرکت ها و کمپانی ها نیز وارد مذاکره شدیم و حتی با یکی از هنرپیشه های مطرح کره مکاتباتی برای مشورت و خط سیر داستان شدیم.

وی با اشاره به مذاکراتی که در این دو جلسه انجام شده است، توضیح داد: تیم کره ای یک تیم سرمایه گذاری هولدینگ است که در حوزه های مختلف سرمایه گذاری کرده اند. آنها ابتدا باور نداشتند که بتوان این مجموعه مشترک را به تولید رساند اما بعد از آن برای این پروژه مشترک علاقمند شدند.

رضوی درباره این مجموعه و ویژگی های آن بیان کرد: اکنون که قرار است این کار به صورت مشترک تولید شود باید قدرتمند باشد و برای این منظور مدتی طول می کشد تا قصه ما در بیاید و از طرفی سوپراستارهای دو کشور را وارد کار می کنیم.

گروه کارگردانی ایرانی و کره ای در پروژه مشترک

سرمایه گذار مجموعه «شهرزاد» اضافه کرد: هم اکنون هم با بازیگران و نویسندگانی در ایران برای درآوردن ساختار این مجموعه مشورت می کنیم. این اثر باید یک گروه کارگردانی متشکل از ایران و کره داشته باشد و همچنین باید مشخص کنیم که قرار است مجموعه را به صورت تاریخی پیش ببریم و یا داستان آن متعلق به زمان حاضر باشد. به هر حال ایران و کره داستان های مشترک زیادی دارند و فضای خانوادگی همچون قصه های ایرانی در آثار آنها حاکم است.

رضوی با اشاره به اینکه در این اثر ارزش ها و اقتدار ایران نمایان خواهد بود، تصریح کرد: اگر این کار به سرانجام برسد اولین پروژه تجاری فرهنگی دو کشور خواهد بود و ما کوچکترین عقب نشینی از مسایل فرهنگی خود نخواهیم داشت. ما قدرت نمایشی خود را عرضه می کنیم و قرار نیست کار بی کیفیت ارایه دهیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر از آنجایی که قرار است این کار مشترک باشد ما فقط مصرف کننده نیستیم و قرار است فرهنگ خود را عرضه کنیم. ویژگی جمهوری اسلامی پاکی و سلامت خانواده های ماست و اینکه می توانیم در فضایی به دور از جذابیت های جنسی کار کنیم. ما قدرت زیادی در نمایش فرهنگ خود داریم اما متاسفانه کمتر کار کرده ایم. به طور مثال ما هنوز نتوانسته ایم فیلم دفاع مقدسی داشته باشیم که در جهان عرضه اش کنیم.

قدرت فرهنگی خود را عرضه کنیم

رضوی یکی از نقص های موجود در این زمینه را به اتاق بازرگانی مربوط دانست و تصریح کرد: این چه افتخاری است که ما در اتاق های بازرگانی خود در کنار سایر محصولات صنعتی و کشاورزی نفت بفروشیم. نفت را باید ذخیره کرد و ما که می خواهیم قدرت فرهنگی خود را نمایش دهیم باید محصولات فرهنگیمان را عرضه کنیم. متاسفانه اتاق بازرگانی کوچکترین دعوتی از فعالان حوزه فرهنگی ندارد تا بتواند در این زمینه موقعیت های تجاری را فراهم کند. جشنواره های فرهنگی و سینمایی هم در کشور ما هم می توانند به جای تقدیر از هنرمندان فضایی برای فروش آثارشان فراهم کند. جشنواره فجر هم همینطور می تواند عمل کند، برای بسیاری از هنرمندان بیمه ضرورت عملیاتی بیشتری دارد.

وی در پایان بیان کرد: ما در این سال ها این فضای تجاری را برای آثار فرهنگی مان فراهم نکرده ایم. درحالیکه فیلم ها و سریال های بسیاری هم داشته ایم که می توانستیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم. به طور مثال مردم زیادی در کشورهای دیگر هستند که دچار آسیب های شیمیایی شده اند و می توان فیلم «از کرخه تا راین» را برایشان به نمایش گذاشت و به این ترتیب ما به جای اینکه مصرف کننده باشیم خودمان می توانیم عرضه کننده فرهنگمان باشیم.


موضوعات: کره ای ,
[ بازدید : 425 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تولید اولین برنامه ی تلویزیونی کمپانی YG به نام Flower Crew

شنبه 30 مرداد 1395
21:08
mead

تولید اولین برنامه ی تلویزیونی کمپانی YG به نام Flower Crew

در 19 آگوست گزارش شد

کمپانی YG و شبکه ی SBS برای تولید برنامه ای جدید با هم همکاری خواهند کرد. اون ها تصمیم گرفتند که برنامه ای پرمعنا همراه با تولیدی خوب رو درست کنند.

اسم این برنامه Flower Crew هستش که Seo Jang Hoon, Ahn Jung Hwan, Jo Se Ho و Yoo Byung Jae به همراه دو نفر از اعضای Sechskies یعنی Eun ji won و Lee jae jin در این برنامه هستند.

همچنین Kim Minseok و Jungkook عضو گروه BTS هم در یکی از قسمت ها هستند اما جزو اعضای اصلی نخواهند بود.

از زمان تاسیس YG در سال 1996، این کمپانی گروه های موفق زیادی از جمله Black pink, ikon, winner, 2NE1 و Big Bang رو خلق کرده، اما این برنامه اولین ورود کمپانی به برنامه های سرگرمی خواهد بود.

قسمت اول این برنامه در 5 سپتامبر ساعت 11PM KST از شبکه SBS پخش خواهد شد.



موضوعات: کره ای ,
[ بازدید : 436 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آداب و رسوم غذا خوردن در کره

يکشنبه 24 مرداد 1395
22:57
mead

پخت و پز کره ای بر اساس غذاهای سنتی است که به روش مخصوص خود درست میکنند از غذاهای خاص منطقه ای گرفته تا غذاهای ترکیبی مدرن و غذاهای مخصوص درباری و پختن غذاهای بسیار متنوع که شهرت بین المللی دارد.

مواد تشکیل دهنده غذاهای کره ای عمدتا برنج، انواع رشته ها( نودل)،سبزیجات، انواع گوشت قرمز و توفو ( نوعی پنیر تهیه شده از شیر سویا) می باشد.وعده های غذایی در کره علاوه بر غذای اصلی که سنتی است با مخلفات متنوع و زیادی سرو می شود که به آن بان چان میگویند و همیشه همراه سایر غذاها از قبیل برنج بخار پز شده ،سوپ،و کیم چی سرو می شوند. کیم چی غذائی است که تشکیل شده از سبزیجاتی مثل کلم-ترب و خیار که بسیار تند می باشد،کیم چی و برنج از غذاهای پر طرفدار کره است که عمدتا با هر وعده غذائی سرو میشود.

چاشنی هائی که برای غذاهای


موضوعات: کره ای ,
[ بازدید : 527 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

سهام کمپانی YG بر خلاف انتظار با دبیوت موفق BLACKPINK افت کرده

يکشنبه 24 مرداد 1395
1:37
mead

اگرچه فروش و درامد این کمپانی

نسبت به سال های گذشته افزایش

داشته اما با این حال این باور وجود

داره که کاهشی شدید در سود این کمپانی

باعث سقوط قیمت سهامش میشه



موضوعات: کره ای ,
[ بازدید : 431 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نظریه روانشناس امریکایی در مورد اشخاصی که کره ای ها را دوست دارند..

سه شنبه 12 مرداد 1395
17:03
mead

یک روانشناس آمریکایی میگوید :

بچه هایی را که پیگیر ستاره های کره ای هستند دست کم نگیرید . قلب های آنها پاک تر از هر کس دیگری است . آنها با جرات و دلیری عشق می ورزند . .......


ادامه مطلب برو


موضوعات: کره ای ,
[ بازدید : 460 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

و باز هم شایعات کی پاپ و اینبار شایعه ای به وسعت یک کمپانی یعنی کمپانی Cube Entertainment . . . .

پنجشنبه 24 تير 1395
13:47
mead

CUBE ENTERTAINMENT REPORTEDLY SUFFERING FROM SLEW OF EMPLOYEE RESIGNATIONS & CUBE ENTERTAINMENT RESPONDS TO RUMORS ABOUT INTERNAL MANAGEMENT CONFLICT

جولای 13, 2016

و باز هم شایعات کی پاپ و اینبار شایعه ای به وسعت یک کمپانی یعنی کمپانی Cube Entertainment . . . .



موضوعات: کره ای ,
برچسب ها: B2ST , HyunA , BTOB , CLC , cube intertinment ,
[ بازدید : 749 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

پست ثابت

شنبه 21 شهريور 1394
15:57
mead
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Korean news است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]